2019. január 23., szerda

Február szépe - SZAVAZÁS!


Helló csajok, indulhat a szavazás! Mindenki eszméletlen gyönyörű! Remélem ezen a versenyen a legszebb győz, és nem az, aki a legaktívabb kampányol. Végül is ez a verseny arról szól, hogy szépségünket mérjük össze, ne a népszerűségünket. Ettől függetlenül a kampány nem tilos, csak én is be fogok szállni, és az objektív szavazásra fogom buzdítani a közönséget. :)

Kedves versenyzőim, ha a játékostársaidtól szeretnél szavazatokat kérni, figyelembe kell venned a Ladypopular játék szabályzatának 8.1 pontját:

Szigorúan tilos bármelyik játékbeli versenyre szavazatot kérni másoktól vagy megüzenni nekik, hogy rájuk szavaztál.

A kampány során erre kell figyelned (OLVASD EL FIGYELMESEN):
Kampány menete

Szavazni a FŐOLDALON, a jobb oldali modulban tudtok. Egyszerre több versenyzőt is meg lehet jelölni!







Határidő: Február 4 - éjfél

4 megjegyzés:

  1. Sziasztok :) engem miért nem tettetek ki a versenyre mert jelentkeztem ?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves xxRózsaxx hol küldted el a jelentkezésed? A játékban privát üzenetben, vagy itt a honlapon hozzászólásban?
      Sajnos én is emberből vagyok, és előfordul, hogy hibázom. Ha megadod a játékosneved és szinted, felteszlek kárpótlásul a következő verseny promóciós képeire. :)

      Törlés
    2. Köszönöm szépen :) Semmi gond :) Van itt elég sok szép Lady majd legközelebb :)
      Ide küldtem a képem .

      Törlés
  2. Az 1 re szavazok

    VálaszTörlés