2017. szeptember 3., vasárnap

Szeptember szépe - SZAVAZÁS!!

Sziasztok lányok! 

Elindítom a Hónap szépe versenyünk szeptemberi fordulóját. Győzzön a legszebb tanár illetve diák! :) Nagyon kreatívak voltatok, tele vagyunk lenyűgözően egyedi szettekkel, amiket simán el tudok képzelni egy menő suliban. 

Tudom. Sokan kíváncsiak vagytok, miért most indul?! Miért nem indult el a November szépe?! Mi történt?! 
Nos egészségügyi okok miatt nem tudtam az elmúlt hónapban géphez ülni, mindemellett sokat is utaztam, és a kisfiam belépett a dackorszakba. (Remélem hamar vége lesz, ez jelenleg a legkimerítőbb. 😆) 
Emiatt van ez a hatalmas csúszás, illetve hogy egy havi fordulónk kimarad. Sajnálom, remélem megértitek.

És még valami. Amikor elutaztunk meglátogatni a keresztapát, kaptam pár jelentkezést a játékban privát üzenetben. Csak megnézni tudtam, másnap mikor le akartam menteni, nem voltak meg, törlődtek. Azonnal felkerestem az adminisztrátort, jelezve neki, az üzenetek fontosak, versenyzők jelentkezése volt benne, de nem emlékszem rájuk név szerint. A következő választ kaptam:

" Csak a régi üzenetek törlődnek, kivéve ha esetleg rengeteget kapsz, de az nem valószínű.
Ha az üzenetek törölve lettek, azokat nem tároljuk sehol, tehát elevsznek.
A biztonság kedvéért ellenőrizném a helyedben, járt-e más a fiókodban, aki esetleg törölgethetett.

Üdvözlettel:
A Lady Popular Fashion Arena Csapat"

Ha nem találod magad, akkor ez  valószínű ezért van. Remélem nincs igaza az adminnak, és nem járt olyan a fiókomban aki tönkre akarja tenni a versenyeket. Nem tudom mi előnye, haszna származna ebből. Egyébként illetéktelen belépést nyomát nem láttam.

Na de...
Szavazzatok arra a lányra, akinek a szettje a legjobban tetszik!
Több hölgyre is lehet szavazni!)
Szavazatodat a jobb oldalon lévő →Augusztus szépe← szavazó blokkban tudod leadni. Ha kiválasztottad a megfelelő sorszámot, majd a blokk alján nyomd le a VOTE gombot. Ezzel küldöd el a szavazatod nekünk.
A Szeptember szépe szavazás határideje: 2017. 09. 24 - Vasárnap éjfél!!

Kedves versenyzőink. Most is lehet kampányolni a szavazatokért, melyhez az alábbi linkeken találtok segítséget:












Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése