2017. március 8., szerda

Hónap szépe - közvélemyénkutatás

Üdv szép hölgy! 
2016 november óta rendezzük a hónap szépe szépségverseny sorozatunkat, ahol mesés ajándékokat lehet megnyerni. Szerencsére nagy népszerűségnek örvend, átlagosan minden hónapban 30-40 versenyzőnk van. 
A bejegyzést azért hoztam most létre, hogy megkérdezzelek Téged. A véleményed fontos számunkra, hiszen ezek a versenyek értetek van, rólatok szól. ♥
A kérdések melyekre keressük a válaszokat:
  • Milyen ajándékot nyernél szívesen a versenyen?
  • Milyen témában öltöznél fel szívesen?
  • Mit változtatnál a hónap szépe versenyein?
Akár egy, akár az összes kérdésre írnál nekünk, tedd meg bátran itt hozzászólásban vagy nekem privát üzenetben ezen a linken:

14 megjegyzés:

  1. Az ajándékok vagyis nyeremények jók !
    Témát a hónap ünnepeiről/stílusáról adnék!
    Meg még annyit változtatnék rajta hogy úgy lehessen szavazni 1 hölgynek 1-10pontot lehessen adni! Habár ez csak az én ötletem ! Remélem tetszik belőle valami ! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem is rossz ötlet :D Csak ez az ötlet 40 versenyző fölött kicsit hosszadalmas, és körülményes. Sok lady-t nem is pontoznának a szavazók, mert nincs idejük rá, vagy nincs kedvük. Maximum olyat tudnánk bevezetni, hogy nem csak egy, hanem több hölgyre is lehet szavazni!

      Törlés
  2. köszönöm hogy küldtél ijet

    VálaszTörlés
  3. Én is egyet értek Sziporkával az első két kérdéssel nekem is így tetszene,de a szavazást annyiban változtatnám meg hogy mindenkinek esélye legyen a nyerésre hogy valahogyan kiraknám a fashion arénába mindenkit aki nevezett és mindenki szavazhasson arra aki neki a legjobban tetszik és a pontozás sem rossz ötlet.Remélem hogy nem hülyeséget írtam.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát a szavazás megoldása ebben a formában kicsit körülményes, ugyanis semmilyen üzleti vagy szerződési kapcsolatban nem állunk a játék szervezőivel, illetve az adminisztrátorral. Jelenleg azt próbálom elérni, hogy egy rendszerüzenetet küldjön ki (mindenki megkapja, mint az új promóciók üzeneteit). :D Remélem sikerrel járok.

      Törlés
  4. Nagyon tetszenek ezek a versenyek . Köszönöm hogy rendeztetek ily' jó divatversenyeket.
    Igy a lady-k összemérhetik divat tudásukat , stílusukat . Nagyon tetszenek a nyeremények is . És a versenyek témái nagyon megfelelnek . Az egyik versenynél én is jelentkeztem de sajnos a képem nem került fel mindent pontosan jól irtam le ezt rögzitettétek is , meg is irtad , de a kép nem került fel . Mindegy is a versenynek már vége . Tudom hogy ez csak véletlenül lett igy és a többi ladynek biztosan mindent ügyesen csináltatok . Na egy szó mint száz : Nagyon teszenek a versenyek , szerintem megéri ráfektetni az energiátokat. ne foglalkozzatok az olyanokkat akik rosszank vélig megnézném ök hogyan csinálnák . Nagyon ügyesek vagytok . Csak igy tovább ! Sikereket a versengéshez , rendezéshez ! Puszika ! Itt járt egy hölgy aki nagyra becsüli munkátokat !

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Te jó ég! :O Tényleg lehagytam egy versenyzőt? Mikor történt? Hogy lehettem ilyen figyelmetlen? Miért nem írtál valamelyik szervezőnek? Azonnal korrigáltunk volna! :( Ígérem tanultam az esetből, és igyekszem hogy ilyen ne forduljon elő többet. Remélem ez nem vette el a kedved a további részvételtől.

      Törlés
    2. Egy hölgy ki nagyra becsüli munkátokat2017. március 9. 17:27

      Semmi baj a versenyzéstöl a kedvem nem ment el ! ;) Söt méginkább jobban szeretnék jelentkezni az összesre ! Imádom a versenyiteket ! ;) Ujra itt jártam Egy hölgy ki nagyra becsüli munkátokat ! CSak igy tovább folytatsátok a versenyt biztos vagyok benne nem csak én vagyok igy hogy imádom ezt az blogot ! :*

      Törlés
  5. Szia. Én Evilcsivel értek egyett.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Köszönöm a válaszod! :) Sajnos az adminisztrátorral zátonyra futott a tárgyalásunk ez ügyben. Nem tehetjük a játék részévé a versenyeinket. Így csak rajtunk és a versenyzők kampányain múlik, hogy a lehető legtöbb játékoshoz eljusson.

      Törlés
  6. Az ajándékok nyeremények nagyon is jók !
    Én témát a hónap ünnepeiről adnám!
    Nagyon örülök hogy van ilyen verseny ♥
    nem tudok több mindent írni ne haragudj érte.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm a válaszod! Ez is nagyon hasznos volt a számunkra! ♥

      Törlés
  7. Sziasztok!
    Mindegyik lady nagyon mese szép ezért nem tudom kire szavazzak de végül a 4 számúra szavaztam szeruntem nekem ő a legszebb az én nevem ladyn orsika43
    ha valakit érdekel eetleg

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm a válaszodat Orsika43 :) Tényleg nagyon nehéz dönteni a hölgyek között, mind meseszép.

      Törlés