2016. augusztus 3., szerda

Nyári szabadság.


Elsőnek is bocsánat, hogy nem jelentkeztek közel 6 héten keresztül, de sajnos nem voltam olyan helyzetben, hogy a játék eventről bármit is tudjak nektek posztolni. Egy kis időre Siófokra kellett mennem, de nem nyaralás szempontjából. De most már itt vagyok és a következő eventől kezdve ugyan úgy, mint eddig itt lesznek az információk róluk.

Egy két dologgal bővülni fog a blog, de ezekről később.

Mivel nyílt titok, hogy én (VickyGlambert) és Blandina a First Lady klub tagja vagyunk, így a hirdetés nem tilos ezen a blogon, főleg, hogy saját magamat fogom hirdetni. Új tagokat keres a klubunk, így aki akar jelentkezni, az írhat nekem üzeneteben nyugodtan! ♥




Képet, természetesen én készítettem és bármelyik klubnak szívesen vállalok csoportképet, akár csak úgy, vagy az eljegyzési partihoz valót! ♥ 


 Aki még most is nyaral, az élvezze ki! További szép napot!


VickyGlambert ♥









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése