2016. április 4., hétfő

Időgép - Hogyan is működik.





Egyre többen vagyunk az oldalon, így egyre több új tag van, aki még nem ismeri a régi megszokott időgépet. Azoknak ajánlom de természetesen akik még nem ismerték ki magukat benne, nekik is hasznos lesz ez a cikk.


Ha ez alapján haladtok a játékban nagy valószínű, hogy gyémánt ráköltése nélkül is, össze jön belőle 3 vagy akár 4 is.





Fontos: hogy MINDIG azt rajzold körbe először (akár programmal, akár gondolatban) ahol X van. Aztán keress egy olyan kérdőjelet, ami lehetőleg beleesik a kizárt négyzetekbe, és most azt is rajzold körbe. Ami kilóg az X-ek közül ott van egy biztos találat.

Azt a kérdőjelet kell keresni, amely körül a legtöbb mezőt ki tudjuk zárni, hogy végül max 1 vagy 2 maradjon ki. Így tudjuk pontosan meghatározni az ajándékok helyzetét.

Plusz infók!

Ha egy új táblába lépsz, ahol még nem nyitottál egy nyeremény, akkor így kezdj hozzá.
1.: Mivel elg sok nyeremény rejtőzik, így ha közepén nyitnák, tele lenne ?-el a tábla, ami nekünk nem jó. Célszerű a szélén kezdeni. Legfőbbkép, ahogy az ábra mutatja a zöld pöttyökné. Ha bármelyiket kinyitod, akkor a sárga volnalok felnyitódnak így egyszerre 6 kocka is felnyitódik.






Ha esetleg kevesebb mint 10 kelenne, akkor egy másik módszerrel kezdünk hozzá. De tényleg 10 alatti nyereménynél válik be. Akkor pedig a zöld pöttyöket kell kinyitni elsőnek. 
Hogy miért is, mert ha az egyik sarokban nincs semmi akkor a zöld pötty körül X-ek lesznek (sárga volnal) és mint tudjuk az X-ek körül nincs semmi (piros vonal). Így máris 25 kocka helyén tudjuk, hogy nem lesz semmi. Továbbiakat pedig a fentiek alapján tudjuk folytatni. 




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése